> Doua maini dibace...peste 150 de goblenuri exceptionale!

Doua maini dibace...peste 150 de goblenuri exceptionale!

Posted on sâmbătă, 10 mai 2014 | 5 Comments

1..Mai....fantastic decat oricare altul!

 Dupa o zi de munca...chiar de ziua muncii am iesit cu un bun prieten la o bere in noua inima a orasului Iasi,la  Palas...un loc frumos plin cu verdeata,un loc in care te poti relaxa dupa o zi plina.
 Mergand prin incinta acestui complex am dat peste o expozitie cu multe lucruri traditionale romanesti facute manual de persoane care sigur iubesc arta si care o fac cu placere.
 Tot ce am vazut a fost grozav,dar cel mai mult mi-a atras atentia o expozitie de goblenuri facute de manutele doamnei Elena Zidaru.
Culorile acelor goblenuri erau atat de vii si expresive incat initial am avut senzatia ca sunt pictate si nu cusute.
Cand mi-am dat seama despre ce este vorba am zis...wow!cum asa?!Si uite ca ceva ce pare greu,imposibil ...poate sa devina posibil doar daca ai rabdare,dorinta,indemanare si placere.
Am sa postez si cateva imagini luate de pe site... si chiar link-ul acestui site 









Comments:5

  1. Imi plac foarte mult si eu realizat cateva cand inca nu aveam internet!
    O zi insorita iti doresc, Ionuţ!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mancat un cuvant
      si eu am realizat

      Ștergere
    2. Pai te astept cu imagini din lucrarile tale. :)
      O saptamana frumoasa iti doresc!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daca vedeai si tu live acele goblenuri...aveai sa spui ca erau prea superbe :P
      O saptamana frumoasa viitorului ginerica!Casa de piatra!!!

      Ștergere

Un produs Blogger.